تفاوت میکرودرم با میکرونیدلینگ

میکرودرم با میکرونیدلینگ-تفاوتها،کاربردها، مزایا و معایب

بسیاری از بیماران میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ را با هم اشتباه می گیرند و نمی دانند برای کدام درمان اقدام کنند.میکرودرم ابریژن بیش از 25 سال است که وجود دارد.اولین بار توسط متخصصان زیبایی پیشنهاد شد میکرونیدلینگ یک روش درمانی جدیدتر است. اختراع درماپن پزشکی که برای اولین بار با درمارولر انجام شد، این درمان را ایمن تر و موثرتر کرده است.اگرچه این درمان ها هر دو بر بازسازی پوست اثر می گذارند، اما بین این دو روش تفاوت های زیادی وجود دارد.


تفاوت میکرودرم با میکرونیدلینگ

برای جوان سازی و ترمیم پوست روش های مختلفی وجود دارد که از مواد شیمیایی گرفته تا لیزرها، همگی در جهت لایه برداری پوست استفاده می شوند. میکرودرم و میکرونیدلینگ دو روش پرطرفدار برای درمان عارضه‌های پوستی و زیبایی می باشند. در واقع میکرودرم و میکرونیدلینگ برای پاکسازی پوست ، ترمیم و شاداب نمودن پوست صورت بکار می روند. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که شما می توانید با بررسی آن نسبت به بازسازی و ترمیم پوست خود اقدام کنید. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که هر دوی این روش ها برای ترمیم و بازسازی پوست هستند و در واقع هدف هر دو روش مشترک است.

در این مقاله قصد داریم تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ بیان کنیم و مزایا و معایب هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.لطفا همراه ما باشید.


میکرودرم چیست وچه کاربردی دارد؟

میکرودرم صورت یک روش غیرتهاجمی، غیرشیمیایی و روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست صورت است. در این روش به وسیله دستگاهی مخصوص، که نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم است اقدام به برداشت لایه‌های نازکی از پوست می‌کنند. این عمل با فشار تنظیم شده در این دستگاه صورت می‌گیرد. همچنین با ایجاد عمل مکش بر روی پوست، باعث بهتر شدن جریان خون در زیر پوست شده که نتیجه آن تازگی و زیبایی است. تمامی این اعمال بسته به میزان آسیب‌ها و نوع پوست در حدود 20 الی 30 دقیقه به طول می‌انجامد.


میکرونیدلینگ چست و چه کاربردی دارد؟

میکرونیدلینگ برای رفع ضایعات پوستی و جوانسازی پوست نتایج بسیار خوبی دارد. این روش لایه برداری پوست تاثیر شگفت‌انگیزی در کلاژن‌سازی  دارد و در عین حال باعث منظم شدن رشته‌های کلاژن و الاستین در پوست های آسیب دیده می‌شود. برای انجام میکرونیدلینگ از بی‌حسی موضعی با کرم استفاده میشود و سپس با دستگاهی مخصوص منافذ و کانال‌های بسیار کوچکی در پوست ایجاد می‌شود که همین امر باعث افزایش مقادیر کلاژن میشود؛ حتی اگر نواقصی مانند اسکار آکنه یا اسکار سوختگی یا ترک پوستی هم وجود داشته باشد، این مشکل هم به بهترین نحو ممکن برطرف می‌گردد.


آیا میکرودرم و میکرونیدلینگ قابل ترکیب هستند؟

میکرودرم و میکرونیدلینگ هر دو روش های امیدوارکننده ای برای داشتن پوستی سالم و شفاف هستند. اگر به این درمان ها علاقه دارید، بهتر است هر دو را امتحان کنید و ببینید کدام نتایج برای شما قانع کننده تر است. این یک تصمیم شخصی است و به نوع پوست شما بستگی دارد.

ممکن است از خود بپرسید که آیا می توان هر دو درمان را با هم ترکیب کرد؟ جواب در این مورد بله است، بنابراین می توانید میکرودرم را با میکرونیدلینگ ترکیب کنید. این ترکیب می تواند نتایج را حتی واضح تر مانندگار تر کند.

این به این دلیل است که میکرودرم لایه بالایی پوست را از بین می برد. از طرف دیگر میکرونیدلینگ روی ساختارهای عمیق تر پوست کار می کند. بنابراین اگر هر دو روش را با هم ترکیب کنید، آنها کاملا یکدیگر را تکمیل می کنند و درمان موثر و عمیق پوست را تضمین می کنند.


 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید