میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن در کرج

میکرودرم ابریژن یک روش محبوب است که در برنامه های جوانسازی و مراقبت های زیبایی استاندارد گنجانده شده است. میکرودرم روشی مدرن و بدون درد برای از بین بردن سلول های مرده پوست است.


میکرودرم

میکرودرم ابریژن یکی دیگر از روشهای محبوب جوان سازی است که به صورت لایه برداری پوست صورت میگیرد که با تحریک اپیدرم پوست به کلاژن سازی،آن کمک میکند.

میکرودرم ابریژن روشی تخصصی برای لایه برداری خارجی ترین لایه پوست میباشد که با استفاده از ابزاری مخصوصی این کار صورد میگیرد.

قابل اجرا بر روی صورت، گردن و دست ها و مناسب برای تمامی رنگ های پوست است. علاوه بر لایه برداری عمیقی که میکرودرم ابریژن ارائه می دهد، روند ضد پیری شما را نیز تقویت می کند و اجازه میدهد که کرم ها مرطوب کننده ها و لوسیونها عمیق تر به منافذ پوست شما نفوذ کنند و اثرات بیشتری داشته باشند.

میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی و بی‌خطر و بسیار مؤثر در جوان‌سازی است که برای تجدید رنگ و بافت کلی پوست استفاده می شود. می تواند آسیب های ناشی از نور خورشید، چین و چروک ها، خطوط ریز، لکه های ناشی از افزایش سن، اسکار آکنه، ملاسما و سایر نگرانی ها و شرایط مربوط به پوست را بهبود بخشد.

در این روش، درمان سریع و بدون درد می تواند پوست شما را شاداب کند و نگرانی های پوستی شما را در مدت زمان کوتاه برطرف کند.


انواع روش های میکرودرم

سه نوع میکرودرم ابریژن حرفه ای وجود دارد که همه آنها اساساً عملکرد مشابه ؛اما به روش های مختلف انجام میشود:

1- میکرودرم ابریژن کریستالی

این شکل اصلی میکرودرم ابریژن است. میکرودرم ابریژن کریستالی با هدایت جریان کوچکی از کریستال های ریز ذره به سمت پوست شما با استفاده از یک دستگاه خاص عمل می کند.
این روش همچنین باعث افزایش جریان خون می شود و ظاهر پوست شما پس از درمان بسیار صاف و درخشان میشود. این یک روش کارآمد برای از بین بردن لایه بالایی پوست است .اگرچه درد چندانی ندارد، اما پوست شما ممکن است تا چند روز بعد کمی قرمز و حساس به نظر برسد.

2- میکرودرم ابریژن الماس

همانطور که از نام آن پیداست، میکرودرم ابریژن الماس از یک ابزار واقعی با نوک الماس برای لایه برداری پوست شما استفاده می کند. یکی دیگر از مزایای میکرودرم ابریژن الماس این است که خطری وجود ندارد که ذرات به جایی که نمی خواهند بروند. بر خلاف کریستال هایی که به طور بالقوه می توانند وارد چشم یا بینی شما شوند، نوک الماس چیزی روی پوست شما باقی نمی گذارد.

3- هیدرو-میکرودرم ابریژن

هیدرومیکرودرم ابریژن که به سادگی هیدرودرم ابریژن نیز شناخته می شود، یکی از جدیدترین اشکال میکرودرم ابریژن است. اگر پوست حساسی دارید و نمی خواهید در معرض خطر تحریک پوستی باشید، این گزینه عالی است. تفاوت اصلی بین اشکال سنتی میکرودرم ابریژن و هیدرودرم ابریژن این است که از جریان آب برای از بین بردن لایه بالایی پوست استفاده می شود. این نه تنها به این دلیل مفید است که آب از کریستال ها یا الماس ملایم تر است، بلکه به این دلیل است که آب پوست شما را نیز تسکین و آبرسانی می کند.
تنها نقطه ضعف هیدرودرم ابریژن در واقع این واقعیت است که بسیار ملایم است. اگرچه عملاً تضمین می‌کند که پوست شما را تحریک نمی‌کند، اما همچنین به این معنی است که ممکن است اثر لایه‌بردار شدیدی نداشته باشید. در حالی که پوست هر کسی با این روش مطمئناً بسیار صاف و درخشان به نظر می‌رسد. اما اگ علائم یا چین و چروک‌های جدی‌تری دارید که می‌خواهید درمان شوند، هیدرودرم ابریژن ممکن است نتایجی را که انتظارش را دارید ارائه نکند.


آیا میکرودرم ابریژن برای پوست شما مفید است؟

میکرودرم ابریژن برای انواع پوست ایمن و موثر است. کریستال های لایه بردار بسیار ریز هستند و آسیبی به پوست شما وارد نمی کنند. از آنجایی که میکرودرم ابریژن نیازی به برش یا بیهوشی ندارد، هیچ خطری برای زخم یا عفونت وجود ندارد.


چند وقت یکبار باید میکرودرم ابریژن انجام دهم؟

این ممکن است بسته به عوامل متعددی از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما به طور معمول، شما باید هر 2 تا 4 هفته یک بار میکرودرم ابریژن انجام دهید. این به شما کمک می کند تا نتایج بهتری بگیرید و پوست را درخشان نگه دارید.


هزینه میکرودرم ابریژن چقدر است؟

تعیین یک قمیت مشخص،ممکن نیست زیرا پزشک، نوع آسیب پوستی ،تعداد جلسات، مرکز درمان و ... جز عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه میباشد.


مراقبت های قبل از انجام میکرودرم

  • 24 تا 72 ساعت (1 تا 3 روز) قبل از درمان از کرم های لایه بردار استفاده نکنید.
  • حداقل یک هفته قبل از درمان از برنزه کردن آفتاب یا کرم،اسپری برنزه کننده خودداری کنید
  • اگر اخیراً جراحی لیزرداشته اید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • بیمارانی که اخیراً از لایه برداری شیمیایی یا سایردرمان های پوستی مانند تزریق کلاژن انجام داده اند، باید دو تا سه هفته قبل از انجام میکرودرم ابریژن صبر کنند.
  • بیمار باید از اپیلاسیون یا برنزه کردن پوست برای درمان به مدت چند هفته قبل از درمان میکرودرم ابریژن خودداری کند.
  • قبل ازهر درمان صورت و گردن خود را با یک پاک کننده تمیزکنید.

مراقبت های بعد از انجام میکرودرم

  • پوست جدید را تمیز و مرطوب نگه دارید.
  • در صورت لزوم می توان از کرم های ضد التهاب یا کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید.
  • از خاراندن ناحیه تحت درمان باید اجتناب کنید.
  • مهم است که به مدت یک هفته از تحریک پوست تحت درمان با مواد شیمیایی خشن، ماساژ یا برنزه کردن خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست که روند بهبودی را کند می کند، حداقل به مدت 7 روز در زیر نور خورشید قرار نگیرید.
  • بیمارانی که مطلقاً نمی توانند از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنند، باید از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنند.
  • از داروهای گلیکولیک، آلفا هیدروکسی، بتا هیدروکسی، رتینول، بنزیل پراکسید یا داروهای موضعی آکنه به مدت 24 تا 48 ساعت پس از درمان استفاده نکنید.

میکرودرم ابریژن برای انواع پوست ایمن و موثر است. کریستال های لایه بردار بسیار ریز هستند و آسیبی به پوست شما وارد نمی کنند. از آنجایی که میکرودرم ابریژن نیازی به برش یا بیهوشی ندارد، هیچ خطری برای زخم یا عفونت وجود ندارد. درمان بدون درد است و ممکن است یک ساعت یا کمتر طول بکشد.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید