پاکسازی با دستگاه اولتراسونیک

پاکسازی با دستگاه اولتراسونیک در کرج- قیمت پاکسازی در کرج

لایه بردار اولتراسونیک (اتوی صورت) دستگاه های فلزی است که برای باز کردن عمیق منافذ و پاکسازی پوست استفاده می شوند و بسیاری معتقدند که بعد از پاکسازی پوست با اولتراسونیک باعث شفافیت بالای پوستشان شده است. اما سوالی که بسیاری از مردم می پرسند این است: آیا این روش واقعا لایه برداری میکند؟


پاکسازی با دستگاه اولتراسونیک

پاکسازی صورت، به معنی برداشتن قشر سطحی، از روی پوست است که این عمل را پاکسازی یا لایه برداری نیز می نامند.

پوست انسان به طور طبیعی چربی تولید می کند. این چربی از پوست در برابر آفتاب محافظت می کند و مانع تبخیر بیش از حد آب از سطح پوست و خشکی آن می شود. اما از طرفی تجمع این چربی ها در منافذ پوست و ترکیب آنها با اکسیژن هوا، می تواند باعث ایجاد کومدون یا جوش سرسیاه شود. پاکسازی پوست به صورت دوره ای به شما کمک خواهد کرد تا پوست سالم و درخشان و عاری از انواع آلودگی های میکروبی و باکتریایی داشته باشید. بنابراین ضرورت استفاده از پاکسازی، پوست صورت را جهت حفظ سلامت و درخشندگی باید جدی گرفت .


نحوه کارکرد دستگاه اولتراسونیک (اتوی صورت)

این دستگاه با تولید ارتعاشات صوتی در فرکانس پایین به عمق پوست نفوذ میکنه و باعث از بین رفتن آلودگی های مختلف از روی پوست میشود. این روش کاملا بی خطر و موثر هست و هیچ گونه قرمزی، درد و … به همراه ندارد. از این دستگاه معمولا برای افزایش گردش خون در پوست، از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های پوستی، سفت و محکم کردن پوست، از بین بردن جای زخم و… استفاده می کنند و به طور کلی برای جوانسازی پوست استفاده میشود. دستگاه اتوى صورت و بدن را می توان برای انواع پوست ها استفاده کرد اما نتایج حاصل از آن معمولا برای پوست هایی که دارای مشکلاتی مثل جوش و اکنه، چین و چروک و … هستند قابل مشاهده تر است. روش اولتراسونیک برای افرادی که به دنبال یک روش ایمن با مزایای ضدپیری هستند هم گزینه مناسبی می باشد. استفاده از این روش یکی از به روز ترین فناوری های لایه برداری پوست است که توسط اغلب متخصصین پوست به کار می رود. این درمان ایمن و بدون درد از طریق استفاده از کاردک مخصوص یا اسکرابر انجام می شود؛ به طوریکه بعد از استفاده، پوست تمیز تر، سالم تر و شفاف تر به نظر می رسد و محصولات مراقبت از پوست بهتر از قبل جذب پوست می شوند. قبل استفاده از این دستگاه ابتدا باید پوست رو به آرومی ماساژ داد تا منافذ پوستی باز شوند تا بهترین نتایج رو از این روش درمانی دریافت کنید. بعد پوست رو با استفاده از سرم ویتامینی مخصوص ماساژ میدن و سپس با استفاده از دستگاه اولتراسونیک با اتو صورت، پوست رو به آرومی ماساژ میدن تا با استفاده از امواج صوتی این دستگاه، سلول های مرده از روی پوست حذف بشن و پوست صورت یا بدن به شکل عمیقی پاکسازی میشه. این دستگاه دارای دو کارکرد است:

حالت پاکسازی: این دستگاه با قابلیت 27٫000 ویبره اولتراسونیک در هر ثانیه به بافت های زیرین پوست نفوذ کرده و منجر به افزایش فضا بین سلول های پوست می شود. فرآیند لایه برداری و تراش با سرعت ویبراسیون و قرار دادن کاردک مخصوص بر روی پوست جهت هدایت امواج و از بین بردن ناخالص ها انجام می شود. این روش آرام و بدون درد باعث نرمی، تمیزی و آماده سازی پوست می شود تا محصولات مراقبت از پوست تاثیر بیشتری داشته باشند.

حالت نفوذ: بعد از اینکه با استفاده از امواج اولتراسونیک با شدت بالا عمل پاکسازی انجام شد، کاردک مخصوص بر روی پوست قرار می گیرد تا سرم ها را به اعماق پوست هدایت کرده و به آرامی اثربخشی آنها را تقویت نماید. انرژی امواج فراصوت منجر به روشن تر شدن و شفاف تر شدن پوست می شود.


کاربرد اتو صورت:

- گردش خون را بهبود میبخشد.
- تورم و پوف صورت را کاهش می دهد.
- برای بیشتر بخش های بدن نظیر سینه، گردن، بازو، شکم، ران ها، صورت و زانو ها انجام می شود.
- برای افزایش تخلیه لنف کمک می کند.
- اتو صورت با امواج بسیار بالایی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و سلول های پوست را ترمیم و احیا می کند.
- دستگاه اتو یا اولتراسونیک به جوان سازی پوست کمک کرده و البته نتیجه ای که بدست می آید بستگی به فرد و نوع پوستش دارد.
- برای درمان کک و مک بکار می رود.
- لکه های پوستی و لکه های ناشی از پیری پوست را از بین میبرد.
- به کمرنگ کردن چین و چروک ها کمک میکند.
- در خانه می توان از آن استفاده نمود.
- پوست را سفت می کند.
- اتو صورت به درمان منافذ باز صورت کمک می کند.
- آکنه را درمان می کند.
- باعث شفافیت پوست می شود.


موارد منع استفاده از اولتراسونیک:

- برای خانم های باردار استفاده نشود.
- در نواحی درونی بدن استفاده نشود.
- بر روی زخم ها باز و قسمت های عفونی استفاده نشود.
- برای افرادی که بیماری قلبی دارند استفاده از آن ممنوع است.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید