مزوتراپی

مزوتراپی در کرج - بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی برای صورت یک روش درمانی ضد پیری است که به ویژه موثر در نظر گرفته می شود که جای زخم و چین و چروک روی پوست صورت را محو می کند. استفاده از این روش برای صورت در واقع باعث افزایش تولید کلاژن و بازسازی سلولی می شود و اسکارها، چین و چروک ها و علائم کشش را به صورت قابل توجهی محو میکند.

مزوتراپی

مزوتراپی یک روش درمانی همه کاره است که می تواند برای کاهش طیف وسیعی از مشکلات استفاده شود. مزوتراپی مقادیر عصاره‌های گیاهی، و آنزیم‌ها، هورمون‌ها، هیدراتاسیون، داروها یا ویتامین ها و مواد معدنی را وارد پوست یا پوست سر می کند تا به جوانسازی و ترمیم آن کمک کند. این کار با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک انجام می شود و فرآیند دردناکی نیست.

مزوتراپی برای درمان پوست تمام بدن از جمله زیر چشم مناسب است. این درمان همچنین نتایج سایر روش های زیبایی اطراف چشم مانند پرکننده های پوستی را افزایش می دهد.

مزوتراپی بسته به ماهیت دقیق درمان تا حدودی متفاوت عمل می کند. به عنوان مثال، هنگامی که برای درمان سلولیت استفاده می شود، تزریق های مزوتراپی به لایه چربی زیر پوست تزریق می شود، جایی که سلول های چربی شکسته و منقبض می شوند. از سوی دیگر، درمان سیاهی دور چشم ترکیبی از روش‌های مختلف - از جمله مزوتراپی - برای روشن‌تر و جوان‌تر به نظر رسیدن چشم‌ها است.

مقادیر اندکی از محلول تزریقی با دقت انتخاب شده وبا استفاده از یک سری کوچک تزریق می شود. ماهیت محلول تزریقی با توجه به نیاز بیمار انتخاب می شود.

فرآیند مزوتراپی همچنین به تولید کلاژن و سلول‌های جدید پوست کمک میکند و آنها را تحریک می‌کند.

مزوتراپی در طیف وسیعی از مشکلات صورت و بدن موثر است و بنابراین بیماران می توانند در هر سن و جنسیتی واقع گرایانه باشند. مزوتراپی بیشتر برای درمان و تسکین موارد زیر استفاده می شود: سلولیت علائم کشش پوست خشک و پوسته پوسته پوست سفت پوست شل و پیر ریزش مو حلقه های سیاه دور چشم پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید علاوه بر این، بسیاری از بیماران به سادگی برای "مزولیفت" به ما مراجعه می کنند، که در آن از مزوتراپی برای جوان سازی پوست استفاده می شود.

مزوتراپی برای طیف وسیعی از مشکلات صورت و بدن موثر است .

مزوتراپی بیشتر برای درمان و تسکین موارد زیر استفاده می شود:

• علائم کشش
  •  پوست خشک و پوسته پوسته
  • پوست سفت
  • پوست شل و پیر
  • ریزش مو
  • حلقه های سیاه دور چشم
  • پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید

سوالات متداول مزوتراپی

- چند جلسه باید داشته باشم؟

این سوال بستگی به موضوع درمان شما دارد. جلسات متعدد تأثیر بیشتری نسبت به درمان یکباره ایجاد می کند. ما می توانیم با مشورت در مورد اینکه چه برنامه درمانی برای شما مناسب تر است صحبت کنیم.

- چقدر هزینه دارد؟

لطفاً برای اطلاع از آخرین اطلاعات در مورد هزینه های مزوتراپی، قیمت درمان های زیبایی ما را ببینید. ما در صورت لزوم جلسات تکی را ارائه می دهیم، اما برای بسته های 3 و 10 جلسه مزوتراپی نیز تخفیف قائل می شویم.

- مدت زمان بهبودی چقدر است؟

این روش شامل حداقل زمان بهبودی است. پس از درمان مزوتراپی، می توانید در همان روز به سر کار خود بازگردید.

- چه زمانی نتایج را می بینم؟

این بستگی به چیزی دارد که شما تحت درمان قرار داده اید. برخی از بیماران می توانند انتظار داشته باشند که بعد از اولین جلسه نتایج را ببینند، اگرچه انتظار می رود بسیاری از آنها قبل از مشاهده نتایج، دو تا سه جلسه مزوتراپی شرکت کنند. تزریق ویتامین ها و مواد معدنی برای اثرگذاری به زمان بیشتری نیاز دارد ،زیرا اینها برای بهبود کیفیت پوست از درون کار می کنند.

- آیا مزوتراپی درد دارد؟

این فرآیند می تواند کمی دردآور باشد، اما سوزن های مورد استفاده در مزوتراپی بسیار ظریف هستند، بنابراین این روش بسیار راحت تر از آنچه فکر می کنید است و به هیچ وجه نباید دردناک باشد. پزشک مناطقی را که ممکن است حساس‌تر باشند تشخیص می‌دهد و بر این اساس با استفاده از تکنیک‌های دقیق تزریق می‌کند. در صورت نیاز، می توان قبل از ژل ،کرم بی حس کننده موضعی استفاده کرد. برای اعمال شدیدتر یا نواحی حساس، در صورت لزوم می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید