پلاسماجت

پلاسما جت-کلینیک زیبایی 100

پلاسما جت یک درمان زیبایی است که می تواند برای درمان چین و چروک، خطوط اطراف چشم و لب، لکه های تیره روی پوست، اسکارها و به خصوص افتادگی پلک استفاده شود. این درمان باعث افزایش تولید کلاژن و فیبرهای الاستیک می شود و به پوست استحکام بیشتری می بخشد. پلاسما توسط قلم به طور دقیق ساطع می شود و باعث ایجاد نوعی ضایعه در پوست می شود که منجر به تسریع جوان سازی سلولی و تحریک کلاژن سازی می شود که به درمان پوست کمک می کند.


پلاسماجت

پلاسما یک گاز غالب در پوستمان است. پلاسما حاوی ذره‌های یونی است (اتم‌ها، مولکول‌ها، الکترون ها ) که از لحاظ الکتریکی مثبت و تخلیه شدن منفی هستند. این یک فرایند فیزیکی است و تکنیک پلاسما می‌تواند با روش‌های مختلفی برای پوست و مشکلات پیری کارامد باشد. در کنار انواع مواد گازی، مایع و جامد، یک حالت چهارم ماده هم وجود دارد، فاز پلاسما.

پلاسما جدیدترین تکنولوژی در زمینه‌ زیبایی است. فاز پلاسما تضمین می‌کند که دستگاه قادر است انرژی جدیدی به سلول‌های پوست دهد و بدین‌گونه سلول‌های آسیب دیده را ترمیم کند، در نتیجه هر نوع مشکل پوستی می‌تواند برطرف شود.


پلاسما جت بینی در کرج

در این روش ابتدا فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد . بعد از ضدعفونی کردن، درمان با جت پلاسمای فاقد خون آغاز می‌شود. بیشتر بیماران احساس گرما و درد خواهند داشت. در انتها، نقاط سوخته شده سیاه و قهوه‌ای کوچکی در محل مورد درمان بوجود خواهند آمد. لایه کربن بین 4 تا 10 روز زمان می‌برد تا از بین بروند. نخاراندن، نگرفتن یا نمالاندن ناحیه مورد درمان اهمیت دارد، چرا که در غیر اینصورت پوست به رنگ صورتی درآمده و یا بصورت ناحیه‌ای که دچار تجمع رنگدانه است باقی می‌ماند. پلاسما جت بینی در کرج، طبیعی ترین روش برای داشتن بینی کوچکتر، باریک و صاف است و همزمان با انجام آن، منافذ باز پوست را کاهش می دهد. لازم به ذکر است که نتایج جوانسازی بینی بوسیله روش پلاسما جت ، تا 5 سال ماندگاری دارد. برای لیفت و فرم دهی بینی از دستگاه پلاسمای گرم استفاده می‌شود که یکی از جدیدترین روش های جایگزین جراحی بینی به حساب می‌آید.


 پلاسما پلک:

پلاسما جت از جمله تکنیک‌های مؤثر برای درمان مشکلات ناشی از افتادگی پلک و جوان‌سازی چشم است. از این روش برای رفع افتادگی پلک بالا و پف پلک پایین استفاده می‌شود. فرآیند پلاسما جت جهت درمان افتادگی پلک و رفع چین و چروک اطراف پلک، پتانسیل الکتریکی غشا سلولی را بازیابی می‌کند و باعث از دست دادن آب سلول‌های زیرین شده و بافت را سفت‌تر می‌کند و به همین دلیل شل شدگی و افتادگی پلک به طور کامل از بین می‌رود. این تکنیک نقاط بسیاری را روی ناحیه پلک به صورت نقطه‌ای ایجاد کرده که این نقاط به فاصله کمتر از نیم میلی‌متر است. این فرآیند در حدود 15 دقیقه زمان می‌برد، برای رسیدن به بهترین نتیجه باید در حدود 4 جلسه عمل پلاسما جت پلک انجام شود و تعداد آن به جنس پوست و شرایط بستگی دارد.


عوارض پلاسما جت:

عوارض جانبی، شامل تورم و قرمزی در ناحیه تحت درمان به مدت دو تا سه روز باشد. فرایند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید منتظر ماند تا خود به خود بریزند) طی یک دوره‌ی حدوداً یک هفته‌ای خواهد بود. می‌توان در صورت لزوم از لوازم آزایشی برای پوشاندن عوارض درمان استفاده کرد اما نباید تا 24 ساعت پس از درمان استفاده شوند.

روش انجام پلاسما جت برای چه افرادی مفید است:

- افرادی که از جراحی و بیهوشی هراس دارند.

- افرادی که تمایل دارند جای زخم بر روی ناحیه مورد نظر جهت درمان باقی نماند.

- افرادی که بیماری خونریزی دهنده دارند یا دارویی مثل وارفارین مصرف میکنند.

- افرادی که مشغله زیادی دارند و تورم و بخیه یک هفته ای جراحی را نمیتوانند داشته باشند.

- افرادی که افتادگی یکطرفه دارند و ممکن است جراحی باعث عدم تقارن شود.

اقدامات و مراقبت های قبل و بعد پلاسما جت:

اگر قصد انجام جوانسازی به روش پلاسما جت را دارید، بایستی قبل و بعد از عمل، اقدامات و مراقبت های بهداشتی را رعایت کنید.

• از مصرف دارو های مراقبت از پوست مانند رتینول،اسیدهای آلفا هیدروکسی ،ترتینوئین و یا هروگونه مشتقات ویتامین A،باید به مدت دو هفته خودداری شود. سه روز قبل از عمل،از مصرف هر گونه داروی رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری شود.توصیه می شود ،حداقل دو هفته قبل از عمل هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده بکنید.

• لازم است بعد از عمل جوانسازی با بلفاروپلاستی دینامیک، اقداماتی را انجام دهید تا حین درمان با مشکلات خاصی برخورد نکنید. مواردی که باید رعایت کنید عبارتند از:
حداقل 24ساعت پس از درمان آرایش نکنید.محل مورد درمان را با پانسمان نپوشانید. ممکن است تا چند روز ناحیه درمان متورم و قرمز شود؛ کرم تجویزشده را طبق دستور پزشک معالج مصرف کنید.


هزینه پلاسما جت بینی

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید