تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل لب در کرج | بهترین دکتر تزریق ژل لب کرج

تزریق ژل روش پرطرفداری برای خلاص شدن از هر مشکلی در صورت از رفع چین و چروک‌های صورت گرفته تا حجم‌دهی به گونه‌ها و لب‌ها و زیبایی صورت است. قرار است در این مطلب به تمامی سوالات شما در رابطه با تزریق ژل لب و گونه در کرج پاسخ دهیم.


چین و چروک‌های آزاردهنده و خطوط ریز و درشتروی  پیشانی، بین ابروها، اطراف چشم، بین گونه‌ها و لب‌ها، چانه و گردن؛ همچنین مواردی که زیبایی صورت شما را پنهان کرده‌اند مانند: افتادگی ابروها و گونه‌ها، گودی و سیاهی زیر چشم‌ ، فرورفتگی پل بینی، لب‌ و چانه باریک؛ خط اخم، خط خنده، همه و همه با تزریق ژل قابل حل هستند. اگر شما هم دارای هر یک از مشکلاتی که به آن‌ها اشاره کردیم هستید و دوست دارید با تزریق ژل لب و گونه برای مدتی هم که شده از معایب صورت خود خلاصی پیدا کنید.


تفاوت ژل و بوتاکس چیست؟

تفاوت ژل و بوتاکس چیست؟

اگر بخواهیم تفاوت ژل و بوتاکس را به زبان خیلی ساده توضیح دهیم باید بدانیم که ژل به عنوان پرکننده پوستی، در گونه‌ها و لب‌ها تزریق شده و با حجم‌ دهی و برجسته کردن آن‌ها باعث زیبایی‌‌شان می‌شود اما بوتاکس بیشتر برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت با فلج کردن عضلات چهره، به طور موقت خطوط ریز و درشت را از بین می‌برد..


کاربردهای تزریق ژل چیست؟

کاربردهای تزریق ژل چیست؟

  • حجم‌دهی به لب‌های باریک و گونه‌ها
  • مشخص کردن خطوط و انحناهای ظریف صورت با خوش فرم کردن آن
  • از بین بردن جای زخم جوش بر روی صورت با پر کردن فرورفتگی‌ها یا گودی‌های مربوط به آن
  • رفع لاغری صورت با پر کردن و حجم‌دهی به آن
  • رفع چین و چروک‌های خیلی ظریف از طریق حجم‌دهی به صورت
  • فرم‌دهی به بینی
  • زاویه‌سازی فک و چانه
  • از بین بردن چروک‌های دست
  • پر کردن خطوط و چین و چروک گردن

بهترین دکتر تزریق ژل در کرج

مطمئنا پس از اینکه با تزریق ژل، کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه آن آشنا شوید، به دنبال یک پزشک متخصص می‌گردید تا برای گرفتن نتایج ایده‌آل از تزریق ژل به آن مراجعه کنید. بهترین مرکز برای تزریق ژل در کرج و البته دریافت سایر خدمات زیبایی که از پزشکان ماهر و متخصصی برخوردار است، کلینیک 100 می‌باشد.اگر به دنبال بهترین دکتر تزریق ژل لب هستید، می‌توانید به مجموعه کلینیک 100 مراجعه کنید. مطمئن باشید با مراجعه به کلینیک 100 از نتایج  هر نوع از خدمات زیبایی در این مرکز صد درصد راضی خواهید بود.

هزینه تزریق ژل در کرج

هزینه تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع ژل و میزان استفاده از آن، برند ژل، تعداد سرنگ‌هایی که برای تزریق ژل مورد استفاده قرار می‌گیرند، ناحیه مورد نظر برای تزریق ژل و عمق چین و چروک‌ها همه از مواردی هستند که در محاسبه هزینه تزریق ژل تاثیرگذار هستند.


نواحی تزریق ژل بر روی صورت

در ادامه شما را با مشکلات متعدد نواحی مختلف صورت که با افزایش سن رخ می‌دهند و خوشبختانه از طریق تزریق ژل قابل حل هستند، آشنا خواهیم کرد.

تزریق ژل در بین دو ابرو (تزریق ژل خط اخم)

تزریق ژل خط اخم

وجود خط بین دو ابرو که به خط اخم معروف است؛ در چهره خیلی از افراد باعث عبوس به نظر رسیدن آن‌ها می‌شود. خوشبختانه با تزریق ژل می‌توان خط اخم را به طور کلی البته به صورت موقت برطرف کرد.


تزریق ژل بر روی خط خنده (تزریق ژل خط خنده)

تزریق ژل خط خنده

 

خط خنده که به مرور زمان و با افزایش سن مرزی را بین گونه‌ها و دهان تعریف می‌کند با تزریق ژل به صورت موقت از بین می‌رود. خوشبختانه تزریق ژل بدون اینکه مرز طبیعی بین گونه‌ها و دهان را از بین ببرد، خطوط ریزی که بین آن‌ها ایجاد شده است را برطرف نموده و به زیبایی بیشتر صورت شما کمک می‌کند.

تزریق فیلر زیر چشم در کرج

تزریق فیلر زیر چشم

 

 با تزریق فیلر یا  ژل، چروک‌ هایی که به دلیل حجم از دست رفته و گودی زیر چشم به وجود آمده‌اند برطرف می شود. البته این تنها مزیت این روش  نیست چراکه می‌توان با استفاده از ژل و فیلر، گودی و سیاهی زیر چشم را نیز برطرف کرد.ناگفته نماند که نقش یک دکتر خوب و با تجربه در نتیجه کاربسیار موثر است.


تزریق ژل پیشانی

تزریق ژل چروک پیشانی

 

همانطور که اشاره کردیم کار ژل این است که با حجم دادن به صورت، موجب از بین رفتن چروک‌ها و خطوط ریز آن می‌شود؛ که البته ژل همین کار را در قسمت پیشانی نیز انجام می‎دهد، به طوری که با حجم دادن به قسمت‌های جلو و طرفین پیشانی خطوط و چروک‌هایی که بر روی آن ایجاد شده است را از بین می‌برد.


تزریق ژل  لب‌ در کرج

تزریق ژل لب

با افزایش سن، حجم لب‌ها کم شده و باریک می‌شوند؛ خوشبختانه می‌توان با تزریق ژل به لب‌ها، آن‌ها را حجیم کرده و اینگونه زیبایی از دست رفته لب‌ها را بازگرداند. علاوه‌بر این می‌توان با تزریق ژل لب، مشکل عدم تناسب لب بالا با پایین نیز را برطرف کرد.

اگر به دنبال بهترین کلینیک برای تزریق ژل لب در کرج هستید، می‌توانید کلینیک 100 را انتخاب کنید. مجموعه کلینیک 100 در زمینه تمامی خدمات زیبایی از پلاسماجت گرفته تا سوراخ کردن گوش، لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس و ژل، پیرسینگ میکرودرمال، پاکسازی با دستگاه اولتراسونیک، مزوتراپی، میکرودرم، مزونیدلینگ، مزوتراپی زیر چشم، هایفوتراپی، سابسیژن و ... فعالیت دارد؛ شما می‌توانید برای دریافت هر یک از این خدمات زیبایی به کلینیک 100 که از متخصص‌ترین پزشکان و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و امکانات برخوردار است مراجعه کنید.

  • تزریق فیلر بینی ( اصلاح فرم بینی در کرج )

تزریق ژل بینی

شاید فرورفتگی یا گودی بینی خوشایند حال خیلی از افرادی که این مشکل را دارند نباشد. اما خوشبختانه می‌توان مشکل اصلاح فرم بینی در کرج را با فیلر و ژل برطرف کرد. به گونه‌ای که پزشکان متخصص با تزریق ژل بر روی گودی پل بینی آن را پر می‌کنند. جالب است بدانید که حتی پس از عمل‌های جراحی بینی درصورت نامتقارن بودن فرورفتگی‌های روی بینی فرد بیمار آن‌ها را با ژل و فیلر اصلاح  می‌کنند.


  • تزریق ژل گونه در کرج

تزریق ژل گونه

افتادگی و یا فرورفتگی گونه‌ها باعث می‌شود چهره فرد پیر به نظر برسد؛ خوشبختانه می‌توان با تزریق ژل گونه در کرج و حجیم کردن آن‌ها این مشکل را برطرف کرد. جالب است بدانید تزریق ژل گونه به علت افزایش حجم گونه و کشیده شدن پوست از هر دو طرف موجب از بین رفتن چروک‌های پوست نیز می‌شود.


  • تزریق ژل چانه

تزریق ژل چانه

خیلی از افراد برای اصطلاح چانه کوچک و عقب رفته خود از پروتزهای مصنوعی استفاده می‌کنند و زیر تیغ جراحی می‌روند. درصورتی که با تزریق ژل چانه می‌توان مشکل کوچکی و عقب رفتگی آن را برطرف نمود.


اقداماتی که باید قبل از تزریق ژل انجام دهید

  • از مصرف دخانیات و مشروبات الکی دو هفته قبل از تزریق ژل خودداری کنید.
  • اگر دچار بیماری جسمی هستید، تا پایان درمان آن برای تزریق ژل منتظر بمانید.
  • از مصرف داروهای خاص جلوگیری کنید و حتما با پزشک مورد نظر در میان بگذارید.
  • از مکمل‌های امگا 3، ویتامین E و C و جینسینگ روز قبل از تزریق ژل خودداری کنید.
  • 5 تا 7 روز مانده به روز تزریق ژل از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن و دیکلوفناک جلوگیری کنید.

اقداماتی که باید تا یک هفته بعد از تزریق ژل انجام دهید

  • خانم‌ها نباید از لوازم آرایشی استفاده کنند و آقایان نباید اصطلاح کنند.
  • از جویدن غذا و مواد خوراکی سفت جلوگیری کنید.
  • از نوشیدن مشروبات الکی و مصرف دخانیات خودداری کنید.
  • از خوابیدن روی شکم پرهیز کنید.
  • از استخر، سونا و جکوزی استفاده نکنید.
  • از سفر با هواپیما خودداری کنید.
  • به هیچ‌وجه فعالیت‌های سنگین انجام ندهید.
  • از انجام دادن ورزش‌های پرتحرک و سنگین خودداری کنید.
  • از ویتامین‌های C و E استفاده نکنید.

نحوه تزریق ژل چگونه است؟

نحوه تزریق ژل چگونه است؟

 

پزشک متخصص قبل از تزریق ژل، ناحیه مورد نظر را به خوبی تمیز و ضدعفونی کرده و سپس آن را به صورت موضعی سر می‌کند. پس از سر کردن موضعی محل مورد نظر، میزان ژل مشخص شده را به آن ناحیه تزریق می‌کند. البته برخی از ژل‌ها دارای مقداری لیدوکائین هستند که نوعی بی‌حسی ملایم را در قسمت مورد نظر برای تزریق ژل به وجود می‌آورد و از اذیت شدن بیمار جلوگیری می‌کند.


نتیجه تزریق ژل چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتیجه تزریق ژل چه زمانی قابل مشاهده است؟

در اکثر مواقع نتیجه تزریق ژل متناسب با میزان ژل تزریق شده و ناحیه مورد نظر، همان لحظه قابل مشاهده خواهد بود. البته گاهی اوقات با ورم و کبودی در نقطه‌ای که ژل تزریق شده است مواجه می‌شوند که بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت.


میزان ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

درصورتی که ژل تزریق شده به ناحیه مورد نظر از استانداردهای لازم برخوردار باشد، میزان ماندگاری آن بین 6 ماه تا 1 سال است؛ پس از این مدت درصورتی که فرد تمایل داشته باشد، مجددا می‌تواند تزریق ژل را انجام دهد.


تزریق ژل چه عوارضی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم امکان دارد تزریق ژل در برخی از افراد با عوارض تورم و کبودی همراه باشد که پس از چند روز از بین می‌رود. البته عوارض دیگری هم مانند درد، قرمزی، خارش و حساسیت در برخی از افراد به وجود می‌آید که البته این موارد نیز پس از چند روز از گذشت تزریق ژل از بین می‌روند.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید