تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در کرج | بهترین دکتر بوتاکس در کرج

با تزریق بوتاکس از چین و چروک‌ها و خطوط مختلفی که بر روی صورت شما ظاهر شده‌اند از خط خنده گرفته تا خط اخم، چین و چروک‌ چانه، گردن، اطراف چشم، افتادگی گوشه لب‌ها و نوک بینی و ... ؛ حتی مشکل تعریق زیاد در زیر بغل و کف دست‌های خود خلاص شوید. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با تمامی کاربردهای بوتاکس آشنا شوید.


شاید باورتان نشود اما می‌توان گفت که امروزه دوای هر دردی تزریق بوتاکس است. شما می‌توانید با تزریق بوتاکس از تعریق زیاد در زیر بغل حتی کف دستان خود خلاص شوید؛ همچنین با سردردهای میگرنی و تمامی چین و چروک‌های آزاردهنده‌ای که بر روی صورت، دست‌ها و گردن خود شاهد آن‌ها هستید نیز خداحافظی کنید.
مطمئنا اگر بخواهید از تزریق بوتاکس مانند هر یک از خدمات زیبایی دیگر استفاده کنید، سوال‌های متعددی ذهن شما را مشغول می‌کند
از کاربردهای تزریق بوتاکس گرفته تا نواحی و نحوه تزریق آن، اقداماتی که لازم است قبل و بعد از تزریق بوتاکس انجام دهید و ...
جای نگرانی نیست چراکه قرار است در ادامه این مطلب به تمامی سوالات شما در خصوص تزریق بوتاکس پاسخ دهیم.

 


کاربردهای تزریق بوتاکس چیست؟

 

کاربردهای تزریق بوتاکس چیست؟

 

  • رفع خط خنده که بین گونه‌ها و لب‌ها ایجاد می‌شود.
  • از بین بردن خط اخم که بین دو ابرو به وجود می‌آید.
  • رفع چین و چروک‌هایی که بر روی چانه به وجود می‌آیند.
  • رفع خطوط و چین و چروک‌های گردن
  • از بین بردن افتادگی گوشه لب‌ها و همچنین افتادگی نوک بینی
  • لیفت یا بالا بردن ابروها
  • رفع خطوط و چین و چروک‌های اطراف چشم
  • حل مشکل تعریق زیاد در زیر بغل یا کف دست‌ها
  • از بین بردن مشکل پریدن دائمی پلک
  • درمان اسپاسم‌های عضلات گردن و صورت
  • حل مشکل سردردهای میگرنی مزمن
  • قرینه‌سازی دو طرف صورت برای زیبایی بیشتر چهره

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرج

هر شخصی که تصمیم می‌گیرد برای رهایی از چروک‌های پیشانی، اطراف چشم، بین دو ابرو، چانه و ... بوتاکس تزریق کند، سوالات زیادی در رابطه با اقدامات قبل و بعد تزریق بوتاکس، عوارض، مزایا، هزینه تزریق بوتاکس و ... دارد

 سعی کردیم به تمامی این سوالات در این مطلب پاسخ دهیم.

اما یکی دیگر از مهم‌ترین سوالات درخصوص تزریق بوتاکس این است که بهترین دکتر برای  تزریق بوتاکس کیست؟

اگر ساکن کرج هستید و به دنبال بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرج می‌گردید، ما به شما کلینیک 100 را معرفی می‌کنیم.

کلینیک 100 با برخورداری از تخصصی‌ترین پزشکان و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها انواع خدمات زیبایی را با بالاترین درصد رضایت به شما ارائه می‌دهد.


نواحی تزریق بوتاکس بر روی صورت

از طریق تزریق بوتاکس می‌توان خطوط اخم بین دو ابرو، چین و چروک‌های پیشانی، اطراف چشم، لب‌ها، فک، گردن، خطوط بالای بینی و ... را برطرف کرد. از این‌رو در ادامه تصمیم داریم تمامی نواحی صورت که امکان تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک‌های آن‌ها وجود دارد را بررسی کنیم.

  • تزریق بوتاکس در خطوط اخم بین دو ابرو

 

تزریق بوتاکس در خطوط اخم بین دو ابرو

 

خطوط اخم، چروک‌های عمودی که بین دو ابرو به وجود می‌آیند که به آن‌ها خطوط گلابلا نیز می‌گویند؛ در فرد ظاهری خسته و عبوس به وجود می‌آورند که خوشبختانه با تزریق بوتاکس برای مدتی رفع می‌شوند. با رفع خطوط اخم از طریق تزریق بوتاکس صورت شما ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.

  • تزریق بوتاکس در چین و چروک‌های پیشانی

 

تزریق بوتاکس در چین و چروک‌های پیشانی

 

چین و چروک‌هایی که در پیشانی افراد شاهد آن‌ها هستیم به مرور زمان با پیری و افزایش سن به وجود آمده‌اند؛ البته این چین و چروک‌ها در برخی از افراد به دلیل سیگار کشیدن زیاد و در معرض آفتاب بودن نیز به وجود می‌آیند که خوشبختانه با تزریق بوتاکس برای مدتی برطرف می‌شوند.

  • تزریق بوتاکس در خطوط بالای بینی (خطوط بانی)

 

تزریق بوتاکس در خطوط بالای بینی

 

چروک‌های بالای بینی که به آن‌ها خطوط بانی نیز می‌گویند، خطوطی هستند که وقتی ما چیزی میخوریم یا بو می‌کنیم بر روی بالای بینی ایجاد می‌شوند. یک پزشک متخصص برای از بین بردن این خطوط در هر دو طرف بینی مقداری بوتاکس تزریق می‌کند و این خطوط را برای مدتی رفع می‌کند.

  • تزریق بوتاکس در ابروها برای لیفت یا بالا بردن آن‌ها

 

تزریق بوتاکس در ابروها برای لیفت یا بالا بردن آن‌ها

 

علاوه‌بر این که می‌توان با تزریق بوتاکس چین و چروک‌های اطراف چشم را برای مدتی برطرف کرد؛ با استفاده از این روش می‌توان ابروهای افتاده‌ای که حاصل کهولت سن و افتادگی پوست صورت هستند را نیز بالا کشید یا اصطلاحا لیفت کرد.

  • تزریق بوتاکس در چروک‌های اطراف چشم (چروک‌های پر کلاغی دور چشم)

 

تزریق بوتاکس در چروک‌های اطراف چشم

 

یکی از بهترین مناطق صورت برای تزریق بوتاکس که از دیدن نتایج آن شگفت‌زده خواهید شد، چروک‌های پر کلاغی دور چشم هستند که حتی وقتی لبخند هم نمی‌زنید حضور دارند؛ بوتاکس می‌تواند این چروک‌ها را برای مدتی از بین ببرد.

  • تزریق بوتاکس در گودی زیر چشم‌ها

 

تزریق بوتاکس در گودی زیر چشم‌ها

 

شاید یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات در صورت، گودی و فرورفتگی زیر چشم باشد؛ خوشبختانه این مشکل نیز با تزریق بوتاکس برطرف خواهد شد و دیگر نیاز نیست از گودی و سیاهی زیر چشم خود رنج بکشید.

  • تزریق بوتاکس در لب

 

تزریق بوتاکس در لب

 

برخی از پزشکان برای اینکه چین و چروک‌های اطراف لب‌ها را برای مدتی برطرف کنند، از تزریق بوتاکس در لب استفاده می‌کنند. البته نباید این موضوع را دست کم گرفت که تزریق بوتاکس در لب تنها می‌تواند چین و چروک‌های سطحی اطراف لب‌ را مهار سازد؛ بنابراین بهترین راه برای خلاصی از خطوطی که با افزایش سن در اطراف لب‌ها نمایان می‌شوند، تزریق فیلر در لب است.

  • تزریق بوتاکس در چانه

 

تزریق بوتاکس در چانه

 

با افزایش سن، چانه باریک‌ می‌شود و چین و چروک‌های آن نیز بیشتر می‌شوند. البته مواردی مانند: از بین رفتن بافت ماهیچه‌ها که منجر به نازک شدن پوست چانه می‌شود، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و همچنین ریزش استخوان نیز در بروز چروک‌های متعدد در چانه نقش دارند. خوشبختانه تزریق بوتاکس علاوه‌بر اینکه می‌تواند مشکل باریکی چانه را برطرف کند، می‌تواند چین و چروک‌های به وجود آمده بر روی چانه را نیز برطرف سازد.

  • تزریق بوتاکس در فک و گردن

 

تزریق بوتاکس در فک و گردن

 

ژنتیک، کلاژن ضعیف شده و همچنین عضلات ضعیف شده گردن؛ همه از مواردی هستند که در بروز چین و چروک در گردن نقش دارند. البته چین و چروک‌هایی که بر روی گردن به وجود می‌آیند دو نوع دارند؛ به گونه‌ای که یا افقی هستند یا عمودی.

خطوط افقی بر روی گردن به طور طبیعی شکل می‌گیرند که با تزریق مقادیر کمی از بوتاکس برای مدتی رفع می‌شوند؛ اما خطوط عمودی بیشتر بر روی گردن افرادی که زیاد ورزش می‌کنند ایجاد می‌شود که هنگام صحبت کردن و خندیدن نمایان می‌شوند که این خطوط نیز با تزریق بوتاکس برای مدتی برطرف می‌شوند.


اقداماتی که باید قبل از تزریق بوتاکس انجام دهید

  • از مصرف داروهایی که منجر به انعقاد خون می‌شوند مانند آسپرین، دو هفته قبل از تزریق بوتاکس جلوگیری کنید.
  • از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی دو هفته قبل از تزریق بوتاکس خودداری کنید.
  • درصورتی که بیماری خاصی دارید و داروهای ویژه‌ای مصرف می‌کنید، پزشک خود را مطلع سازید.
  • اگر باردار هستید از تزریق بوتاکس خودداری کنید و انجام آن را تا بعد از زایمان خود به تعویق بیاندازید.

اقداماتی که باید بعد از تزریق بوتاکس انجام دهید

  • تا 72 ساعت از مالش دادن ناحیه‌ای که بوتاکس در آن تزریق شده است خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس آرایش نکنید.
  • از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین تا 72 ساعت بعد از تزریق بوتاکس خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس از حمام کردن و شستن صورت خود جلوگیری کنید.
  • از 7 تا 10 ساعت بعد از تزریق بوتاکس نخوابید. چراکه امکان دارد خوابیدن و دراز کشیدن شما منجر به حرکت و وارد شدن ماده بوتاکس به ناحیه دیگری از صورت شما بشود؛ به ویژه اگر تزریق بوتاکس بر روی پیشانی شما انجام شده باشد امکان دارد با خوابیدن و دراز کشیدن وارد چشم شما شود.

نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟

 

نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟

 

تزریق بوتاکس نیازی به بی‌حسی دارد؛ به همین دلیل پزشک پس از ضدعفونی کردن ناحیه مورد نظر، مقدار مورد نیاز بوتاکس را با سوزن بسیار ضعیف مستقیما در عضله مرتبط تزریق می‌کند. پس از تزریق بوتاکس نیز فرد باید سر خود را بالا نگه دارد و خم نشود؛ همچنین از ماساژ دادن محلی که بوتاکس به آن تزریق شده است نیز خودداری کند تا بوتاکس تزریق شده پخش نشود.


نتیجه تزریق بوتاکس چه زمانی قابل مشاهده است؟

در اکثر موارد نتیجه بوتاکس، بلافاصله بعد از تزریق آن قابل مشاهده است و فرد می‌تواند شاهد از بین رفتن چین و چروک‌های ناحیه‌ای باشد که بوتاکس در آن تزریق شده است.


میزان ماندگاری تزریق بوتاکس چقدر است؟

 

میزان ماندگاری تزریق بوتاکس چقدر است؟

 

میزان ماندگاری تزریق بوتاکس بین 3 تا 6 ماه می‌باشد و پس از گذشت این مدت زمان، فرد می‌تواند برای تزریق مجدد بوتاکس به پزشک متخصص خود مراجعه کند.


تزریق بوتاکس چه عوارضی دارد؟

تزریق بوتاکس نیز مانند به کارگیری هر روش زیبایی مثل تزریق ژل یا فیلر عوارض احتمالی دارد که برای درصد خیلی کمی از افراد رخ می‌دهد. از عوارض تزریق بوتاکس می‌توان به کبودی، قرمزی و احساس درد در ناحیه تحت درمان اشاره کرد که پس از گذشت چند روز از بین می‌روند.


قیمت تزریق بوتاکس به چه عواملی بستگی دارد؟

 

هزینه تزریق بوتاکس به چه عواملی بستگی دارد؟

 

نوع و برند بوتاکس، میزان تزریق بوتاکس، ناحیه‌ تحت درمان، تعداد سرنگ‌های استفاده شده، عمق چین و چروک‌ها و دستمزد پزشک؛ همه از مواردی هستند که بر روی محاسبه میزان قیمت تزریق بوتاکس در کرج نقش دارند.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید