7 تمرین آسان برای کاهش چربی صورت

7 تمرین آسان برای کاهش چربی صورت

چربی صورت در برخی از افراد از بدو تولد وجود دارد. در برخی افراد با افزایش وزن چربی در قسمت های مختلف بدن قرار می گیرد و در برخی چربی در قسمت های مختلف صورت نیز قرار می گیرد.


بزرگترین مشکل بعد از تجمع چربی در صورت این است که فرد با ورزش می تواند چربی قسمت های مختلف بدن را کاهش دهد، اما در مورد صورت نمی توان این کار را انجام داد، بنابراین کاهش چربی روی صورت مشکل استاین سخت ترین فرآیند است و بسیاری از افراد در آن شکست می خورند.

1. علل چربی صورت

علت اصلی چربی صورت، چاقی است  به دلیل این چاقی بیشتر صورت افراد پر از گوشت می شود، در این میان استخوان گونه های صورت آنها به دلیل چربی از بین می رود و به همین دلیل شکل آنها تغییر می کندو با وجود سخت‌ترین رژیم‌های غذایی و ورزش، این چربی از بین نمی‌رود و تمام تلاش‌ها بی نتیجه می‌ماند.

2 . تمرین برای کاهش چربی صورت 

خوب، زیبایی در چشم بیننده است، اما برای داشتن چهره ای زیبا، استخوان گونه باید به خوبی مشخص شود، که این تمرینات ساده می تواند به روشن شدن آن کمک کند.

 حرکت فک.

  • فک پایین را به سمت پایین آویزان کنید، دهان را باز کنید تا استخوان گونه برجسته شودسپس آن را به گونه ای بکشید که کشش آن تا استخوان گونه بالا برود و ده ثانیه نگه دارید.
  •  بعد از آن این کار را چند بار در روز انجام دهید، چربی صورت را سریع آب می کند و فرم صورت را بهتر می کند.

3. لبخند بزنید و زیباتر شوید.

همه افراد با چهره های خندان ظاهر خوبی دارند، اما امروز به شما خواهیم گفت که چگونه صورت خود را زیبا کنید.

  • برای ورزش صورت، لب های خود را محکم ببندید و لبخند بزنیداین لبخند را ده ثانیه نگه دارید.
  • این عمل را چند بار در روز انجام دهید به این ترتیب از یک طرف روحیه خوب می شود در حالی که از طرف دیگر چربی اضافی صورت را آب کرده و زیبایی را بیشتر می کند.
  • این یک راه عالی برای آب کردن چربی های صورت و شفاف سازی استخوان های گونه است.

 
این یک تمرین ساده برای از بین بردن چربی اضافی صورت استتمرین حروف انگلیسی x و o در این زمینه بهترین استبرای این کار این را دهان به دهان تکرار کنیداین تمرین را ده بار در روز انجام دهید که باعث کاهش سریع چربی صورت می شود.

4. تمرین به کمک زبان.

برای انجام این تمرین، زبان خود را از دهان خود بیرون بیاورید و سعی کنید کودک خود را با زبان خود لمس کنیدده ثانیه در این حالت بمانید و سپس زبان خود را جمع کنیداین تمرین را حداقل ده بار در روز انجام دهید.

5. تمرین عضلات فوقانی گونه ها.

این زمان برای باز خندیدن است، یعنی با دهان باز لبخند بزنید به گونه ای که دندان های پر نمایان شوند و به این ترتیب عضلات بالای گونه تحت فشار قرار گیرند، این تمرین را ده بار در روز انجام دهید تا استخوان گونه ها قرار بگیرنددر کنار آن چربی صورت نیز کاهش می یابد و صورت لاغرتر و جذاب می شود.

6. شکلی شبیه ماهی دارد.

اگر می خواهید با ورزش کردن تمام عضلات صورت صورت خود را تقویت کنید، ممکن است این بهترین تمرین برای شما باشدبرای این کار باید دهان به شکل ماهی فشرده شود و ده ثانیه این حالت را حفظ کند به این ترتیب تمام عضلات صورت در وضعیت خاصی قرار می گیرند این تمرین را ده بار در روز انجام دهید.

7. دمیدن هوا به داخل دهان

این همچنین یک تمرین عالی برای کاهش چربی اضافی صورت استبرای این کار دهان خود را پر از هوا کنید و لب های خود را ببندید و از گونه ای به گونه دیگر حرکت کنید و این وضعیت را به مدت پنج ثانیه حفظ کنید و سپس این عمل را حداقل ده بار در روز تکرار کنید.

اگر این تمرینات روزانه برای زیبایی صورت انجام شود، به سختی ده تا پانزده دقیقه طول می کشد، اما با این کار صورت زیبا و متناسب می شود.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید