بهترین درمان های سفت کننده پوست

 هرکسی در مقطعی با خطوط ظریف، چین و چروک و افتادگی پوست، سر و کار دارد. متأسفانه هیچ کدام از ما مصون نیستیم! خوشبختانه، درمان‌های غیرجراحی و ضد پیری به عقب بردن زمان کمک می‌کنند تا جوان‌تر به نظر برسید. در اینجا راهنمای جامع شما برای بهترین درمان های سفت کننده پوست است. 


بهترین درمان های سفت کننده پوست برای ظاهری جوان تر چیست؟

گزینه های بسیار هیجان انگیزی وجود دارد که نه تنها پوست را سفت می کند، بلکه نگرانی های دیگری مانند خطوط مزاحم، رنگ و بافت ناهموار پوست، آکنه، جای زخم و موارد دیگر را برطرف می کند! در مورد موارد زیر با یک ارائه دهنده معتبر صحبت کنید: 

CoolPeel : این لایه برداری لیزری در بهترین حالت خود است! روش پیشرفته CoolPeel از فناوری لیزر CO2 کنترل شده برای حذف لایه های آسیب دیده پوست، تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست استفاده می کند. همچنین بافت و لحن را بهبود می بخشد و ظاهری جوان و برجسته را ارائه می دهد.

CryoSkin صورت : این درمان پیشرفته از خنک کننده کنترل شده برای بهبود گردش خون، سفت کردن و بلند کردن پوست، کوچک کردن منافذ، و کاهش خطوط ریز و چین و چروک استفاده می کند.

Emface : یک درمان پیشرفته، Emface از انرژی‌های فرکانس رادیویی (RF) و تحریک الکترومغناطیسی با شدت بالا (HIFES) برای بازگرداندن شادابی جوانی استفاده می‌کند. 

IPL photofacial : یک درمان غیر تهاجمی پوست که از پالس‌های شدید نور برای هدف قرار دادن مشکلات مختلف پوستی، پوست یک شرکت فتوفاسیال استفاده می‌کند. همچنین به کاهش ظاهر آسیب های ناشی از نور خورشید، لکه های ناشی از افزایش سن، قرمزی و خطوط ریز کمک می کند و رنگ پوست را یکنواخت تر می کند و رنگ پوست را جوان تر می کند.

Morpheus8 : یک روش پیشرفته که از انرژی فرکانس رادیویی (RF) و میکرونیدلینگ سنتی استفاده می کند، Morpheus8 تولید کلاژن و الاستین را تشویق می کند و سفت شدن پوست را تقویت می کند. میکروسوزن ها به داخل پوست نفوذ می کنند در حالی که انرژی RF به طور همزمان به لایه های عمیق تر می رسد.
لیفت با نخ : جایگزینی عالی برای لیفت صورت که شامل قرار دادن نخ های قابل حل در زیر پوست برای لیفت و سفت کردن بافت های افتادگی صورت می شود، لیفت با نخ باعث تحریک تولید کلاژن می شود و در نتیجه لیفتی با ظاهر طبیعی و بافت پوست بهبود می یابد. 

Tribella : یک راه حل قدرتمند برای جوانسازی صورت که ترکیبی از سه روش درمانی IPL، لایه برداری پوست و سفت کردن پوست است، Tribella نگرانی های متعدد پوست را اصلاح می کند. این شامل مشکلات رنگدانه، خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست است. این رویکرد چند وجهی باعث بازسازی کلی پوست برای داشتن پوستی جوان و درخشان می شود.

آیا عوارض جانبی وجود دارد؟

تمام عمل های زیبایی عوارض جانبی دارند، اما جای نگرانی وجود ندارد. بسته به نوع درمان، ممکن است تورم خفیف، کبودی و/یا قرمزی را تجربه کنید. اگر این اثرات رخ دهد، تورم یا کبودی می تواند یک تا دو هفته طول بکشد. قرمزی معمولا در عرض چند ساعت برطرف می شود. 

خبر خوب این است که زمان استراحت کمی برای بهبودی لازم است و شما باید کمی پس از قرار ملاقات یا روز بعد احساس کنید که فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

چه زمانی می‌توانم نتایج درمان‌های سفت‌کننده پوست غیرجراحی را ببینم؟

باز هم، این بستگی به روشی دارد که انتخاب می کنید، اما نتایج یک شبه رخ نمی دهد. ثبات و صبر کلیدی است! 

هر یک از درمان های فوق باعث تولید کلاژن و الاستین می شود که زمان می برد. علاوه بر این، احتمالاً برای نتایج مطلوب به جلسات متعددی نیاز خواهید داشت. ممکن است سه تا شش ماه پس از جلسه نهایی شما (در صورت نیاز به چندین جلسه) طول بکشد تا نتایج نهایی خود را ببینید، که می تواند یک تا سه سال طول بکشد. 

چقدر باید انتظار پرداخت داشته باشم؟

هدف از این راهنما توضیح بهترین درمان های سفت کننده پوست است. با این حال، اکنون که گزینه های خود را می دانید، بیایید در مورد قیمت صحبت کنیم! 

نمی توان هزینه دقیقی را بدون ارزیابی سلامت پوست و شدت نگرانی های شما ارائه کرد، اما میانگین هزینه در هر جلسه  از 800 تا 2000 دلار متغیر است.

عواملی مانند منطقه جغرافیایی، تعداد جلساتی که برای دستیابی به نتایج دلخواه خود نیاز دارید و هزینه های ارائه دهنده بر قیمت نهایی شما برای درمان تأثیر می گذارد. 

آیا سفت کردن پوست بدون جراحی برای من مناسب است؟

ساده ترین راه برای اینکه بفهمید کدام یک از بهترین درمان های سفت کردن پوست برای شما مناسب است، برنامه ریزی مشاوره با یک ارائه دهنده با تجربه است. 

این نوع درمان ها اغلب برای افرادی که عموماً سالم هستند و سیگاری نیستند مناسب است. اگر این معیارها را داشته باشید، افتادگی خفیف تا متوسط ​​پوست را نشان دهید و انتظارات واقع بینانه داشته باشید، احتمالاً کاندیدای فوق العاده ای هستید. 

اگر داروهای خاصی مصرف می کنید، باردار هستید، در دوران شیردهی هستید، یا علائم شدید پیری دارید، توصیه می شود در مورد گزینه های جایگزین صحبت کنید. 

چگونه متخصص جوانسازی صورت غیرجراحی مناسب را پیدا کنیم؟

اگرچه این درمان ها غیر جراحی هستند، اما هنوز پزشکی هستند. تحقیقات مجدانه شما برای یافتن یک ارائه دهنده عالی بسیار مهم است. 

در یک مرکز اسپا پزشکی معتبر یا مرکز زیبایی با متخصصان مجرب در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید تحقیق کنید . به دنبال پزشکان دارای مجوز باشید که در سفت کردن پوست تخصص دارند. 

مطمئن شوید که در مورد فناوری مورد استفاده برای اطمینان از اینکه پیشنهاد آنها با اهداف شما مطابقت دارد، اطلاعات کسب کنید. 

صحبت کردن با افرادی که به آنها اعتماد دارید، انجمن های آنلاین و خواندن نظرات می تواند بینش های ارزشمندی در مورد رضایت بیمار ارائه دهد. 

پزشکانی را که رویکردی جامع و درمان های متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما را برای نتایج بهینه ارائه می دهند، در اولویت قرار دهید.

اگر به دنبال کیفیت بی نظیر مراقبت، انتخاب دقیق نامزد، فناوری نوآورانه و نتایج عالی هستید، به جای درستی آمده اید. تیم ما برای اطمینان از دستیابی به نتایج مورد نظر خود اختصاص داده شده است. 

 

منبع : https://ultrabodysculpt.com/best-skin-tightening-treatments-virginia-2024/

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید