5 راه برای درمان رگ های عنکبوتی صورت

درمان های لیزری و نوری راه حل های ایمن، غیرتهاجمی و موثری را برای کاهش ظاهر رگ های عنکبوتی صورت ارائه می دهند.



Vbeam Perfecta و Prima، Excel V Laser، Cynergy و سایر دستگاه های لیزری و مبتنی بر انرژی نه تنها این علائم ناخواسته را به حداقل می رساند، بلکه پوست را برای ظاهری سالم تر و جوان تر، تازه می کند.

مرکز لیزر و جراحی پوست نیویورک ، متخصصین پوست دارای گواهی ده‌ها سال تجربه در کمک به بیماران در دستیابی به اهداف زیبایی خود هستند و بیش از 100 دستگاه لیزر دارند که به آنها اجازه می‌دهد تا درمان‌های هر بیمار را سفارشی کنند تا از نتیجه مطلوب اطمینان حاصل کنند.

علت ایجاد رگ های عنکبوتی در صورت چیست؟

رگ‌های عنکبوتی صورت می‌توانند در هر فردی در هر سنی ایجاد شوند. با این حال، برخی از افراد به دلایل مختلفی از جمله:

  • ژنتیک
  • قرارگیری در معرض نور خورشید
  • تغییرات آب و هوا
  • تغییرات در فشار
  • بارداری
  • محرک های محیطی
  • آکنه روزاسه
  • مصرف الکل
  • صدمات

چگونه از شر رگهای عنکبوتی صورت خلاص شویم؟درمان ورید عنکبوتی قبل و بعد

لیزر درمانی ورید در نیویورک می تواند یکی از موثرترین گزینه های درمان ورید عنکبوتی برای بیماران مختلف باشد. همچنین ممکن است برای سیاهرگ هایی که ریز یا کوچک هستند، مانند سیاهرگ هایی که روی صورت ظاهر می شوند، گزینه بهتری باشد.

نمونه هایی از لیزر برای وریدهای عنکبوتی صورت عبارتند از:

لیزر EXCEL V

سیستم Excel V مجموعه وسیعی از قابلیت‌ها را برای درمان شرایط عروقی سطحی و عمیق دارد. رگهای صورت را با هدف قرار دادن خون برای انعقاد رگ که سپس فرو می ریزد، دقیقاً درمان می کند. سپس بدن به مرور زمان ورید درمان شده را دوباره جذب می‌کند و پوستی شفاف‌تر و سالم‌تر به شما می‌دهد.

علاوه بر لیزر درمانی برای جای زخم روی صورت، برخی روش‌ها می‌توانند ملاسما را هدف قرار داده و پوست را صاف کنند. برخی از لیزرها برای درمان آکنه ، مویرگ های شکسته و روزاسه موثر هستند. برخی دیگر فولیکول های مو را برای کمک به توقف رشد بیش از حد هدف قرار می دهند.

لیزر نیز درمان موثری برای سفت کردن پوست است . این درمان‌ها در عمق لایه‌های پوستی عمل می‌کنند تا تغییراتی را در پوست در سطح سلولی ایجاد کنند و مسائلی مانند شلی پوست را برطرف کنند. هنگامی که کلاژن بازسازی می شود، پوست سفت تر و جوان تر به نظر می رسد.

با بسیاری از دستگاه ها و فناوری های موجود، متخصصان پوست می توانند بهترین برنامه درمانی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف زیبایی شناختی مورد نظر خود سفارشی کنند.

VBEAM PERFECTA و PRIMA

Vbeam Perfecta یک لیزر رنگی پالسی است که نتایج عالی را در درمان وریدهای قابل مشاهده صورت و ضایعات عروقی ارائه می دهد. فوران های شدید اما ملایم نور آن رگ های خونی را که توسط بدن بازجذب می شوند از بین می برد. این لیزر رنگی پالسی با توانایی هدف قرار دادن خون داخل ورید بدون تاثیر بر پوست و بافت اطراف، بهبود چشمگیری در درمان رگ های خونی ارائه می دهد. نتیجه کاهش وریدهای قابل مشاهده و دستیابی به پوستی شفاف تر و جوان تر است.

Vbeam Prima® یک لیزر رنگی پالسی بسیار کارآمد است که پرتوهای نور را به لایه‌های عمیق‌تر پوست متمرکز می‌کند. نور به گرما تبدیل می شود که توسط عروق خونی روی پوست جذب می شود. سپس رگ های خونی آسیب دیده دوباره توسط بدن جذب می شوند تا ظاهر سیاهرگ های صورت را کاهش داده یا از بین ببرند.

DERMAV

DermaV رنگدانه و رگ های خونی ناخواسته روی صورت و بدن را هدف قرار می دهد. طول موج های 1064 و 532 نانومتری آن برای درمان رنگدانه های قرمز و قهوه ای ایده آل هستند.

نور درمانی باند پهن 

نور درمانی باند پهن (BBL) به آرامی لایه های بالایی پوست شما را گرم می کند. گرمای جذب شده توسط نواحی مورد نظر باعث بازسازی سلولی می شود و پوستی شفاف تر، صاف تر و جوان تر ایجاد می کند.

لیزر رنگی پالسی

لیزر رنگی پالسی با هدف قرار دادن خون زیر سطح پوست کار می کند. انرژی لیزر مستقیماً وارد عروق یا ضایعات می شود و پوست و بافت اطراف را دست نخورده باقی می گذارد.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید