راه‌های آسان برای آب کردن چربی بازو و هوشمند کردن آن‌ها

راه‌های آسان برای آب کردن چربی بازو و هوشمند کردن آن‌ها

همه ما از مشکل چربی بازو آگاه هستیم. . همه ما می دانیم که اکثر ما با این مشکل روبرو هستیم، خوب، همه اعضای بدن زیبا هستند، اما زمانی که مراسم جشن یا عروسی نزدیک است، برای پوشیدن استایل مورد علاقه خود یک لحظه تردید می کنیم.


این چیزی است که همه ما با آن روبرو هستیم و مهم نیست که چقدر رژیم غذایی خود را کنترل می کنید یا شیرینی ها را کاهش می دهید، چربی بازو همچنان باقی می ماند. اول، مهم است که بدانید چه چیزی باعث تجمع چربی بازو می شود. 

چه چیزی باعث چربی بازو می شود؟

اگر احساس می کنید تنها کسی هستید که با این مشکل روبرو هستید، بدانید که تنها نیستید. ، سرعت متابولیسم شما کاهش می یابد و اگر سبک زندگی فعال بدنی نداشته باشید، چربی اضافی می تواند در بازوهای شما انباشته شود.

برخی از مطالعات نشان داده اند که سطوح پایین تستوسترون می تواند منجر به ذخیره چربی اضافی در بازوها شود. با افزایش سن، سطح تستوسترون در بدن زنان کاهش می یابد. رژیم غذایی، سبک زندگی و ورزش برای کاهش چربی بازو به همان اندازه مهم هستند.

حتما کالری خود را بشمارید.

مهم است که در هنگام تلاش برای کاهش چربی به خاطر داشته باشید که باید مراقب کالری دریافتی خود باشید. کارشناسان می گویند برای سوزاندن یک پوند چربی حدود 3500 کالری لازم است. یک راه آسان برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

سعی کنید حدود 500 کالری از دریافتی روزانه خود را کاهش دهید.

برای کاهش چربی بازو، شکر را کنار بگذارید.

همه می دانند که غذاهای شیرین، نوشابه ها، کیک ها، شیرینی ها و سایر محصولات نانوایی برای سلامتی مضر هستند. . برای کاهش چربی بازو، تغییراتی در رژیم غذایی روزانه خود ایجاد کنید تا قند اضافه شده را کاهش دهید.

به عنوان مثال، مقدار قند موجود در فنجان قهوه یا چای خود را کاهش دهید، به جای خرید آب میوه های کنسرو شده یا بطری، آب میوه تازه درست کنید، به جای غلات صبحانه پر از شکر، جو دوسر را امتحان کنید و میوه تازه اضافه کنید. 

پروتئین را به رژیم غذایی اضافه کنید

اگر سعی می کنید چربی بازو را از بین ببرید، افزودن پروتئین بیشتر به رژیم غذایی شما بسیار سودمند خواهد بود. خوردن غذاهای غنی از پروتئین به شما کمک می کند تا عضله بیشتری بسازید و متابولیسم خود را افزایش دهید، بنابراین به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید. برای مشاوره در مورد میزان مناسب پروتئین به متخصصین ما مراجعه کنید 

دلیل دیگری برای گنجاندن پروتئین بیشتر در رژیم غذایی این است که به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید، و باعث می‌شود بین وعده‌های غذایی از گرسنگی جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید، هدف فقط افزایش مصرف پروتئین است.

تمریناتی برای آب کردن چربی بازو

از دست دادن چربی بازو به آسانی کنترل رژیم غذایی است. درست غذا خوردن تنها نیمی از فرآیند است، شما باید به ورزش توجه کنید. در اینجا چند تمرین ساده برای نتایج دلخواه آورده شده است.


آیا میدانستید :  یکی از روش های سریع لاغری موضعی با دستگاه های پیشرفته میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید  اینجا  کلیک کنید


وزنه بردارید 

برای این تمرین به وزنه یا دمبل نیاز دارید. اگر دمبل ندارید، می توانید از بطری آب به عنوان جایگزین استفاده کنید.

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید.

وزنه را با دو دست نگه دارید و آن را بالای سر خود ببرید. به فرم دقت کنید. بازوهای شما باید صاف باشند.

به آرامی وزنه را در پشت خود پایین بیاورید.

پس از چند ثانیه نگه داشتن، وزنه را دوباره بالای سر خود ببرید.

در حین انجام این تمرین بازوهای خود را نزدیک گوش خود نگه دارید 3 ست 20 تکراری انجام دهید. بین هر ست یک دقیقه استراحت کنید. 

این تمرین می تواند برای همه کسانی که می خواهند از شر چربی بازو خلاص شوند بسیار خوب عمل کند.

یک تشک یوگا روی زمین بگذارید و روی شکم خود دراز بکشید.

دست ها را روی زمین قرار دهید، کف دست ها رو به پایین باشد.

با قرار دادن دست ها روی زمین، بدن خود را بالا بیاورید. به آرامی دوباره بدن خود را پایین بیاورید تا قفسه سینه به زمین برسد.

از آنجایی که این تمرین به قدرت بالایی در بالاتنه نیاز دارد، ابتدا با فشار دادن زانو شروع کنید و زمانی که احساس راحتی کردید به سراغ فشارهای معمولی بروید.

زانوهای خود را روی زمین نگه دارید و به آرامی بالاتنه خود را بالا بیاورید. یک ثانیه مکث کنید و سپس آن را پایین بیاورید تا قفسه سینه به زمین نزدیک شود

در طول این تمرین، در مسیر پایین دم و در حالی که بدن خود را بالا می آورید، بازدم کنید.

با روش های فوق به راحتی می توانید چربی بازو خود را آب کنید


 بیشتر بدانیم : چگونه یک شبه از شر سلولیت خلاص شویم ؟ 19 روش فوق العاده


 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید